اکورد گیتار

اکورد گیتار
جدید ترین اکورد های گیتار 
Links

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گیتاریها و آدرس guitariha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Am                                           Em
امشبم مثل هر شب دوباره برات گریه کردم
Em     Am                       D                   C             Bm
گریه کردم گریه کردم که شاید بدونی بگی برمیگردم
Am                                              Em
امشبم زول زدم مثل هرشب به عکست رو دیوار
Em       Am                    D                    C              Bm
گریه کردم گریه کردم که شاید بگیری تو دستای سردم
C       D              Em
کجایی بیا خیلی تنهام
C      D              Em
کجایی که تاریکه دنیام
         Am      E7    Bm
برات مینویسم یه نامه
Em       Bm                  C
کجایی که غم تو چشامه
C           D            Em
کجایی که من بی قرارم
    C       D         Em
کجایی که طاقت ندارم
Am      E7            Bm
کجایی بیا بسه دوری
Em       Bm            C
چجوری تونستی چجوری
Am                                              Em
امشبم مثل هرشب یه نامه برات مینویسم
  Em         Am            D                      C            Bm
 مینویسم مینویسم میخوام خون بشه چشم خیسم
Am                                             Em
امشبم پُر شده کاغذ از اسمت از اشک چشمم
Em       Am             D                      C              Bm
مینویسم مینویسم میخوام باورت شه دیوونم عزیزم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 17 خرداد 1394برچسب:, ] [ 15:54 ] [ بهنام قدری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

بهنام قدری هستم و 17 سال سن دارم.علاقه شدیدی ب موسیقی دارم و ب همین علت این وبلاگ را ثبت کردم.لطقا نظر بدهید:)
Blog Custom

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Online User

كد ماوس

.